ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Συμβουλές για απώλεια βάρους για άτομα που ξεπερνούν τα 40 – Μέρος 2ο

Συμβουλές για απώλεια βάρους για άτομα που ξεπερνούν τα 40 – Μέρος 2ο

Στο Nutrition Tip της προηγούμενης εβδομάδας προσφέραμε συμβουλές για αυτούς που ξεπερνούν τα 40 που θα τους βοηθήσουν να χάσουν βάρος ευκολότερα. Στο σημερινό Nutrition Tip θα σου προσφέρουμε μερικές ακόμα συμβουλές για απώλεια βάρους.

ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΤΡΩΓΕ ΠΟΛΛΑ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ
Πολλοί διαιτολόγοι προτείνουν την κατανάλωση μικρότερων γευμάτων κάθε τέσσερις ώρες. Υπάρχουν πολλά νόστιμα τρόφιμα που μπορείς να καταναλώνεις σαν σνακ και να χάνεις βάρος. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό σε βοηθούν στο να χάνεις τα περιττά κιλά επειδή σε χορταίνουν και έτσι σε κάνουν να τρως λιγότερο. Συνήθως δεν περιέχουν πολλές θερμίδες, που είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Αντί λοιπόν να τρως τυρόπιττες επέλεγε γιαούρτι, φρούτα και λαχανικά.

ΑΠΕΦΕΥΓΕ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ
Το σιτάρι της εποχής μας δεν είναι το ίδιο, εύπεπτο σιτάρι του παρελθόντος. Το σύγχρονο σιτάρι, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι γενετικά και χημικά επεξεργασμένο. Αυτό σημαίνει ότι το πεπτικό μας σύστημα δεν καλείται να χωνέψει μόνο το σιτάρι, αλλά τις χημικές ουσίες που περιέχει. Αυτός ο συνδυασμός έχει δημιουργήσει μια αυξημένη ευαισθησία στη γλουτένη για πολλά άτομα. Επίσης, τα πρόσθετα σάκχαρα και η μαγιά που περιέχουν τα περισσότερα ψωμιά, τα καθιστούν μια πέραν του δέοντος τροφή.

ΝΑ ΕΝΥΔΑΤΩΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
Η ενυδάτωση κάνει θαύματα για το σώμα. Προφυλάσσει την ουροδόχο κύστη και τα νεφρά από ουρολοιμώξεις, αποσοβεί προβλήματα στο δέρμα, και αποβάλει τις ελεύθερες ρίζες και τις τοξίνες από τα κύτταρα. Όταν πίνεις αρκετό νερό, σε βοηθά να αποφεύγεις πονοκεφάλους και να τρως λιγότερο, αφού πολλές φορές μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα. Μπορείς να προσθέτεις λεμόνι, κατεψυγμένα φρούτα, φύλλα μέντας, ακόμη και βασιλικό για να κάνεις το νερό σου πιο γευστικό.

ΒΑΖΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Σε όλους μας αρέσει να πετυχαίνουμε. Είναι καλύτερο να βάλεις στόχο να χάνεις 3 κιλά κάθε μήνα και να τον ξεπεράσεις από το να βάλεις στόχο να χάνεις 3 κιλά την εβδομάδα και αισθάνεσαι ότι απέτυχες επειδή έχασες μόνο 2 κιλά.

ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ ΖΑΧΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ
Κόψε τελείως τη ραφιναρισμένη ζάχαρη από τη διατροφή σου, όπως αυτή που βρίσκεται στα αναψυκτικά, στους χυμούς και άλλα τρόφιμα-σκουπίδια. Η υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένης ζάχαρης είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τα αυξημένα κρούσματα μεταβολικού συνδρόμου, διαβήτη τύπου 2 και παχυσαρκίας. Το τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σου όταν καταναλώνεις πολλή ζάχαρη είναι πιθανώς πολύ χειρότερο από ό,τι νομίζεις.

ΠΙΝΕ ΝΕΡΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΟΥ
Πίνε περίπου δύο φλιτζάνια νερό κάθε φορά πριν φας. Η έρευνα έχει δείξει ότι τα άτομα που έπιναν νερό πριν από τα γεύματά τους, έτρωγαν λιγότερο φαγητό και έχασαν περισσότερο βάρος από τα άτομα που δεν έπιναν νερό.

ΠΙΝΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΪ
Το πράσινο τσάι έχει απίστευτα οφέλη για την υγεία σου. Μία από τις κύριες δυνάμεις του πράσινου τσαγιού είναι ότι βοηθά στην καύση του λίπους. Έχει αποδειχθεί ότι το πράσινο τσάι ενισχύει το μεταβολικό ρυθμό, πράγμα που βοηθά στην καύση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ξεκίνα λοιπόν δυναμικά το πρωινό σου με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι για να εκτοξεύσεις το μεταβολισμό σου.

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΩΝ ΣΟΥ
Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος, είναι επιτακτική η ανάγκη να μετριάσεις το μέγεθος των μερίδων σου. Βεβαιώσου ότι καταναλώνεις ημερησίως το σωστό αριθμό μερίδων και ότι ακολουθείς ακριβώς τυποποιημένες συνταγές, για να μπορείς να ξέρεις την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνεις. Σχεδίαζε τα γεύματά σου από πριν και μέτρα τις μερίδες σου.

ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΙΑΤΑ
Προσπάθησε να τρως σε μικρότερα πιάτα, επειδή έχουμε την τάση να τρώμε περισσότερο όταν τρώμε σε μεγαλύτερα πιάτα ή μπολ. Όταν βλέπουμε το φαγητό μας σε ένα μεγαλύτερο πιάτο, το μυαλό μας μας λέει ότι τρώμε μια μικρή μερίδα. Όταν χρησιμοποιείς μικρότερα πιάτα, θα βάζεις λιγότερο φαγητό και θα ξεγελάς το μυαλό σου στο να πιστεύει ότι τρως αρκετά.

ΜΕΓΕΙΡΕΥΕ ΜΕ ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ
Το λάδι καρύδας έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της πείνας και στην καύση του λίπους και ότι βελτιώνει την πέψη. Περιέχει τριγλυκερίδια μέσης αλύσου (MCTs), μια μοναδική μορφή κορεσμένων λιπών που έχουν αποδειχθεί ότι προσφέρουν θετικές επιδράσεις στην υγεία. Είναι κοινώς γνωστό ότι είναι ένα από τα πιο φιλικά λίπη για την απώλεια βάρους και έχει αποδειχθεί ότι έχει μαγικά αποτελέσματα αντί-γήρανσης.

ΒΟΥΡΤΣΙΖΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
Βούρτσιζε τα δόντια σου μετά από κάθε γεύμα για να μειώσεις τις θερμίδες. Μετά το γεύμα σου μπορεί να πεινάς ακόμα, αλλά όταν βουρτσίσεις τα δόντια σου και έχεις τη γεύση της οδοντόκρεμας στο στόμα σου, πιθανότατα θα σου φύγει η διάθεση να φας ξανά στο εγγύς μέλλον.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕ ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ
Αύξησε την κατανάλωση φυτικών ινών για να έχεις καλύτερη υγεία στο πεπτικό σου σύστημα. Για παράδειγμα, αντάλλαξε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης. Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Διατροφές πλούσιες σε δημητριακά ολικής αλέσεως έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες, διαβήτη τύπου 2, παχυσαρκία και ορισμένες μορφές καρκίνου. Επίσης, οι διατροφές αυτές βοηθούν στη διατήρηση τακτικών εκκενώσεων του εντέρου και προωθούν την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων στο παχύ έντερο.

ΕΧΕ ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχεις θετική στάση, όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Πήγαινε στο γυμναστήριο με ενθουσιασμό και μην πέφτεις ψυχολογικά εάν δεν βλέπεις άμεσα αποτελέσματα. Να θυμάσαι πάντα ότι κάθε φορά που γυμνάζεσαι ή τρως ένα υγιεινό γεύμα, είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων σου.

Στο Nutrition Tip της επόμενης εβδομάδας θα σου προσφέρουμε και άλλες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος ευκολότερα.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *