ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Συμβουλές για απώλεια βάρους για άτομα που ξεπερνούν τα 40 – Μέρος 3ο

Συμβουλές για απώλεια βάρους για άτομα που ξεπερνούν τα 40 – Μέρος 3ο

Στο Nutrition Tip της προηγούμενης εβδομάδας προσφέραμε συμβουλές για αυτούς που ξεπερνούν τα 40 που θα τους βοηθήσουν να χάσουν βάρος ευκολότερα. Στο σημερινό Nutrition Tip θα σου προσφέρουμε μερικές ακόμα συμβουλές για απώλεια βάρους.

ΤΡΩΓΕ ΠΡΩΙΝΟ
Tο πρωί, είναι εύκολο να βγεις από το πρόγραμμά σου και να παραμελήσεις να φας πρωινό καθώς βιάζεσαι να φύγεις για τη δουλειά σου. Πάρε ένα φρούτο ή ένα υγιεινό σνακ για τον δρόμο. Είναι σημαντικό να μην στερείς τον οργανισμό σου από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το πρωί. Το πρωινό σου δίνει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου σωστά. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι το πρωινό βοηθά στη βελτίωση της συγκέντρωσης, στην απώλεια βάρους και στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

ΠΙΝΕ ΣΚΕΤΟ ΚΑΦΕ
Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα φλυτζάνι σκέτο καφέ. Σύμφωνα με το Reader’s Digest, ο καφές μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, επειδή περιέχει καφεΐνη που καταστέλλει την πείνα. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει τη θερμογένεση, η οποία ενισχύει το μεταβολισμό.

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ
Όταν ψωνίζεις στο σουπερμάρκετ ενώ πεινάς, θα έχει σαν αποτέλεσμα να αγοράσεις περιττά και πολλές φορές ανθυγιεινά τρόφιμα. Η έρευνα έχει δείξει ότι τα άτομα που πάνε στο σουπερμάρκετ, ενώ είναι νηστικά όλη μέρα, αγοράζουν περισσότερα τρόφιμα που είναι πλούσια σε θερμίδες από τα άτομα που έχουν καταναλώσει κάποιο σνακ λίγο πριν πάνε για ψώνια.

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΙΣΤΑ
Σύμφωνα με έρευνα, τα υπέρβαρα άτομα που είχαν ένα λεπτομερές σχέδιο διατροφής και ψώνιζαν στο σουπερμάρκετ χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη λίστα για να φτιάξουν τα γεύματά τους είχαν σημαντικά αποτελέσματα στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος και μακροπρόθεσμα στην υγεία τους. Με τη λίστα, είναι πιο πιθανό να τρως περισσότερο υγιεινά και να περιορίσεις την αγορά ανθυγιεινών τροφίμων.

ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ
Αυτό σημαίνει να κλείνεις το κινητό, τον υπολογιστή, το iPad ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Έχει αποδειχθεί ότι η έκθεση στο τεχνητό φως που ακτινοβολούν οι ηλεκτρονικές συσκευές διαταράσσει τον ύπνο. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την απώλεια βάρους. Βοηθά στο να σου προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεσαι για την επόμενη μέρα, ενώ ταυτόχρονα καις θερμίδες.

ΑΠΕΦΕΥΓΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Είτε το πιστεύεις είτε όχι, οι διαφημίσεις έχουν συσχετιστεί με την παχυσαρκία. Η έρευνα δείχνει ότι οι διαφημίσεις προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους. Όταν βλέπουμε διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων, αρχίζουμε να τα λιγουρευόμαστε και μπαίνουμε στον πειρασμό να τα καταναλώσουμε. Ξαφνικά, πριν το καταλάβουμε καλά-καλά είμαστε στο ψυγείο ψάχνοντας για κάποιο σνακ.

ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Το να σηκώνεσαι περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας θα σε βοηθήσει να καις περισσότερες θερμίδες. Εάν σηκώνεσαι τακτικά στο διάστημα τεσσάρων ωρών μπορείς να κάψεις από 80 έως 200 επιπλέον θερμίδες. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να χάσεις από 4 έως 10 κιλά ετησίως.

ΑΓΟΡΑΖΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα οικολογικά τρόφιμα έχουν αποδειχθεί να περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα τρόφιμα που προέρχονται από συμβατικές καλλιέργειες. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για μια θρεπτική δίαιτα, και ως εκ τούτου βοηθούν στην απώλεια βάρους.

ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ
Όλοι μας το έχουμε περάσει: αγοράσαμε κάτι στο σουπερμάρκετ που φαινόταν ότι ήταν υγιεινό, πήγαμε στο σπίτι και, αφού διαβάσαμε τα συστατικά του στην ετικέτα, συνειδητοποιήσαμε ότι το λίπος, το αλάτι ή οι θερμίδες ήταν εξαιρετικά υψηλές. Το φάγαμε ούτως ή άλλως. Απέφευγε να αγοράζεις ανθυγιεινά τρόφιμα διαβάζοντας τα συστατικά στις ετικέτες των τροφίμων πριν τα βάλεις στο καλάθι σου.

ΜΑΣΑ ΤΣΙΧΛΑ
Το μάσημα τσίχλας καίει περίπου 11 θερμίδες την ώρα. Απλά φρόντιζε να μασάς τσίχλα χωρίς ζάχαρη για να αποφεύγεις τις περιττές θερμίδες και την φθορά των δοντιών.

ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΒΟΥΤΥΡΟ
Όσο και αν μας αρέσει το βούτυρο, απλά δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Αντικατέστησε το βούτυρο με ελαιόλαδο τόσο στο  ψωμί σου όσο και στο μαγείρεμα. Αντικαθιστώντας το βούτυρο με ελαιόλαδο θα σε βοηθήσει να περιορίσεις τα κορεσμένα λίπη και τη χοληστερίνη. Επίσης, το ελαιόλαδο περιέχει βιταμίνη Ε.

ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΞΗ ΤΟΥ A.C.
Το δυνάμωμα του air condition έχει αποδειχθεί ότι πραγματικά βοηθά στο να καίμε λίπος ενώ κοιμόμαστε. Σύμφωνα με έρευνα, οι ψυχρότερες θερμοκρασίες προκαλούν την καύση του λίπους που είναι αποθηκευμένο στην κοιλιακή χώρα για να διατηρήσει το σώμα  μας ζεστό.

ΜΥΡΙΖΕ ΜΕΝΤΑ
Σύμφωνα με μια μελέτη, το άρωμα μέντας μπορεί να σε βοηθήσει να περιορίσεις την πείνα σου και την κατανάλωση θερμίδων. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα, οι οποίοι εισέπνεαν άρωμα λαδιού μέντας κάθε 2 ώρες για πέντε ημέρες είχαν λιγότερη πείνα και λιγότερες λιγούρες από τα άτομα που δεν εισέπνεαν το άρωμα. Άλλες έρευνες έχουν καταλήξει σε παρόμοια αποτελέσματα. Ερευνητές ζήτησαν από 3.193 υπέρβαρα άτομα (κυρίως γυναίκες) ηλικίας 18 έως 64 ετών να εισπνεύσουν μια ποικιλία οσμών, συμπεριλαμβανομένων μπανάνας, πράσινου μήλου, βανίλιας και μέντας, τρεις φορές σε κάθε ρουθούνι, κάθε φορά που ήταν πεινασμένα. Μετά από έξι μήνες, οι συμμετέχοντες στη μελέτη έχασαν κατά μέσο όρο 2,5 κιλά το μήνα, ή 15 κιλά συνολικά.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *