ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου γυμνάσου μαζί με τον/την σύντροφό σου

Την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου γυμνάσου μαζί με το/τη σύντροφό σου

Την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι σίγουρα πολύ δελεαστικό να φας ένα κουτί με σοκολατάκια, ή να βγείτε για ένα ακριβό ρομαντικό δείπνο, ή να επιλέξετε να πάτε σινεμά αντί για γυμναστήριο. Όμως, δεν πρέπει να επιτρέπεις στην ερωτική σου ζωή να εκτροχιάζει τα σχέδιά που έχεις κάνει για να βελτιώσεις τη σιλουέτα και τη φυσική σου κατάσταση αυτόν τον χρόνο. Παρακάτω σου προτείνουμε μερικές ιδέες με τις οποίες μπορείς να ξοδέψεις ποιοτικό χρόνο με το/τη σύντροφό σου, ενώ παράλληλα θα παραμείνεις συνεπής με τους στόχους σου, όχι μόνο τον Φεβρουάριο αλλά και τον υπόλοιπο χρόνο.

Τα οφέλη της άσκησης με το/τη σύντροφό σου

Μπορεί να είστε σε διαφορετικά επίπεδα φυσικής κατάστασης και να έχετε διαφορετικούς στόχους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να γυμνάζεστε μαζί. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το δοκιμάσετε:

  • Ασφάλεια: Με κάποιον άλλο να προσέχει πώς εκτελείς τις ασκήσεις ή να σε βοηθά όταν το χρειάζεσαι, θα γυμνάζεσαι με μεγαλύτερη ασφάλεια. Άλλωστε, ποιος νοιάζεται περισσότερο για την ασφάλειά σου από το έτερό σου ήμισυ;
  • Ποιότητα χρόνου: Τα ζευγάρια, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και άλλων ασχολιών, περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους χώρια. Αντί να πηγαίνετε στο γυμναστήριο χωριστά, σχεδιάστε ένα κοινό χρόνο προπόνησης που ταιριάζει στα προγράμματά σας. Θα επιτύχετε τους στόχους σας, χωρίς να θυσιάζετε τον χρόνο που περνάτε μαζί και που τόσο τον έχετε ανάγκη.
  • Κοινό ενδιαφέρον: Προσθέστε τη γυμναστική στη λίστα των κοινών ενδιαφερόντων και χόμπι σας. Η δυνατότητα για νέες, μοναδικές δραστηριότητες είναι ατελείωτη και κρατά τη σχέση σας συναρπαστική. Δεν υπάρχει όριο στο πόσα κοινά ενδιαφέροντα μπορείτε να έχετε.
  • Παρακίνηση και ηθική υποστήριξη: Η ενθάρρυνση και οι έπαινοι από το/τη σύντροφό σου είναι πολλή καλή παρακίνηση. Θα βοηθήσει και τους δυο σας στο να παραμείνετε συνεπείς με τα σχέδιά σας και να φροντίζετε ο ένας τον άλλο.
  • Μια βαθύτερη σχέση: Η γυμναστική παράγει χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που προκαλούν τα συναισθήματα της ευτυχίας και της χαλάρωσης. Επίσης, τονώνει τη σεξουαλική διέγερση και το λίμπιντο. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που γυμνάζονται τακτικά απολαμβάνουν καλύτερο και πιο συχνό σεξ με τους συντρόφους τους.
  • Σεβασμός και υπερηφάνεια: Όταν φροντίζεις το σώμα και την υγεία σου, στέλνεις στον σύντροφό σου το μήνυμα ότι προσπαθείς να είσαι στην καλύτερη φόρμα για αυτόν ή αυτήν και ότι κάνεις ότι μπορείς για να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό στην σχέση σας.
  • Ισορροπία: Σε πολλά ζευγάρια, ο ένας τείνει να προτιμά την προπόνηση cardio (συνήθως οι γυναίκες), ενώ ο άλλος τείνει να προτιμά την προπόνηση δύναμης (συνήθως οι άνδρες). Όταν γυμνάζεστε μαζί, τείνετε να ισορροπείτε το πρόγραμμα της προπόνησής σας συμπεριλαμβάνοντας και τα δύο είδη άσκησης. Άφησε το/τη σύντροφό σου να σου διδάξει σχετικά με τα είδη γυμναστικής που δεν έχεις γνώσεις και κράτα το μυαλό σου ανοιχτό για νέες εμπειρίες στο γυμναστήριο.

Εάν αναρωτιέσαι πώς η προπόνηση σαν ζευγάρι μπορεί πραγματικά να λειτουργήσει, ειδικά αν έχετε διαφορετικά επίπεδα φυσικής κατάστασης, παρακάτω είναι μερικές καλές προτάσεις για να ξεκινήσετε:

  • Εγγραφείτε σε μια τάξη μαζί. Ενώ μια τάξη, όπως Zumba είναι ιδανική για ζευγάρια, άλλες τάξεις λειτουργούν εξίσου καλά. Εξέτασε το ενδεχόμενο να δοκιμάσετε κάτι νέο που τραβά το ενδιαφέρον και των δύο: πολεμικές τέχνες, γιόγκα, Apps Εκγύμνασης™ και Training HACKS™.
  • Κάνετε προπόνηση cardio δίπλα-δίπλα. Η προπόνηση cardio επιτρέπει στον καθένα να γυμνάζεται στο δικό του επίπεδο έντασης. Επίσης, ομαδικές τάξεις όπως το spinning επιτρέπουν στον κάθε συμμετέχοντα να προπονείται στο δικό του επίπεδο φυσικής κατάστασης, που σημαίνει ότι μπορείτε και οι δύο να κάνετε την προπόνηση που θέλετε – χαλαρή, εντατική ή κάπου στη μέση.
  • Όταν πηγαίνετε για περπάτημα ή για τρέξιμο έξω, προσπαθήστε να κάνετε διαστήματα. Αν τρέχεις αργά και ο/η σύντροφός σου τρέχει πιο γρήγορα, τα διαστήματα είναι η τέλεια λύση. Τρέξε στον ταχύτερο ρυθμό του συντρόφου σου για λίγα λεπτά και στη συνέχεια ανέλαβε τρέχοντας με τον δικό σου πιο αργό ρυθμό. Τα διαστήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιωθεί το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης καθώς και η ταχύτητα με την πάροδο του χρόνου. Πριν το καταλάβεις καλά-καλά, θα είστε σε θέση να τρέχετε ή να περπατάτε στον ίδιο ρυθμό.
  • Όταν κάνετε προπόνηση δύναμης στο γυμναστήριο, μπορείτε να εναλλάσσετε θέσεις ο ένας με τον άλλο μεταξύ των σετ. Ούτως ή άλλως, τα 90 περίπου δευτερόλεπτα ανάπαυσης μεταξύ των σετ είναι ωφέλιμα. Έτσι, ενώ εσύ ξεκουράζεσαι, ο/η σύντροφός σου μπορεί να ολοκληρώσει ένα σετ της άσκησης. Η αλλαγή των βαρών στο δικό σου επίπεδο είναι γρήγορη και εύκολη για τα περισσότερα μηχανήματα. Μια άλλη επιλογή για εξοικονόμηση χρόνου είναι να χρησιμοποιήσετε αλτήρες, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να προσθέτετε και να αφαιρείτε συνεχώς πλάκες βάρους κατά την εναλλαγή μεταξύ των σετ.
  • Κάντε τέντωμα μαζί. Το υποβοηθούμενο τέντωμα έχει σημαντικά οφέλη για την ευελιξία σου. Το να δίνεις στο σύντροφό σου ένα απαλό τράβηγμα ή πάτημα προς μία κατεύθυνση μπορεί να είναι χρήσιμο, απλά μην το παρακάνεις.
  • Απολαύστε την ύπαιθρο. Δημιουργήστε μαζί έναν πιο ενεργό τρόπο ζωής βρίσκοντας νέα χόμπι. Αν και αυτά δεν μπορούν να θεωρηθούν πάντα σαν παραδοσιακές προπονήσεις cardio ή δύναμης, οποιαδήποτε δραστηριότητα θα ωφελήσει το σώμα σας και την υγεία σας. Η πεζοπορία, το κανό, η ποδηλασία, το ράφτινγκ, ή απλά ένας χαλαρός περίπατος στο τέλος της ημέρας είναι πολύ πιο υγιεινές επιλογές από το να περνάτε το βράδυ σας μπροστά στην τηλεόραση.
  • Αλλάζετε συχνά. Δοκίμασε τις ιδέες του συντρόφου σου για προπόνηση όπως ακριβώς θέλεις ο/η σύντροφός σου να δοκιμάσει τις δικές σου ιδέες. Εάν έχετε πρόβλημα στο να συμφωνήσετε, συμβιβαστείτε. Για παράδειγμα, κάντε τη δική σου προπόνηση cardio τη μια μέρα και την προπόνηση δύναμης του συντρόφου σου την επόμενη. Έχε ανοιχτό μυαλό αλλά έχε υπόψη σου και τις ανάγκες του συντρόφου σου (επίπεδο φυσικής κατάστασης, στόχους, επίπεδο άνεσης, κλπ.).

Μιλήστε με το σύμβουλο εκγύμνασης του γυμναστηρίου σας. Με βάση το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και τους στόχους σας, ο σύμβουλος εκγύμνασης θα εκπονήσει το ιδανικό προπονητικό πρόγραμμα και για τους δύο σας που συμπεριλαμβάνει ασκήσεις cardio και ασκήσεις δύναμης.

Συμπέρασμα

Το ζευγάρι που παίζει μαζί, μένει μαζί. Η προπόνηση με το/τη σύντροφό σου θα ενδυναμώσει όχι μόνο τους μύες σου και την καρδιά σου αλλά και τη σχέση σας.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *