ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Πώς να εντάξεις τη γυμναστική στο πολυάσχολό σου πρόγραμμα

Πώς να εντάξεις τη γυμναστική στο πολυάσχολό σου πρόγραμμα

Το να κάνεις γυμναστική δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να περνάς όλη σου τη ζωή στο γυμναστήριο. Ξεκίνα με το να βρεις τρόπους να εντάξεις τη γυμναστική στη ζωή σου κάνοντας πράγματα που αγαπάς. Επέλεξε μια δραστηριότητα που σου αρέσει να κάνεις (όπως το να περπατάς τον σκύλο σου, να περιποιείσαι τον κήπο σου ή να χορεύεις) ή κάτι νέο που δεν έχεις καν δοκιμάσει. Κάνοντας την αγαπημένη σου δραστηριότητα, θα γυμνάζεσαι καθημερινά και ούτε καν θα το αντιλαμβάνεσαι.

Το να διατηρείς με συνέπεια ένα πρόγραμμα προπόνησης είναι ένας εύκολος τρόπος για να κάνεις τη γυμναστική μέρος της καθημερινής σου ζωής. Όταν σχεδιάζεις το πρόγραμμά σου, βάλε στόχους που είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί, και μπορούν να πραγματοποιηθούν σε εύθετο χρόνο. Επέλεξε τον χρόνο, τον τόπο και τη δραστηριότητα που ταιριάζει στη ζωή σου και διατήρησε τα με συνέπεια. Βρες τρεις θέσεις στο πρόγραμμά σου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, όπου μπορείς να εντάξεις την επίσκεψή σου στο γυμναστήριο. Μπορεί να είναι το πρωί, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματός σου, ή το βράδυ πριν από το δείπνο. Επανεξέτασε αυτούς τους χρόνους στο τέλος της εβδομάδας και, αν χρειαστεί, προσάρμοσε το πρόγραμμά σου ανάλογα.

Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις να εντάξεις τη γυμναστική στη ζωή σου με άλλους τρόπους. Για παράδειγμα μπορείς να αποβιβάζεσαι από το μετρό μία στάση νωρίτερα, να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί για ασανσέρ, ή να κάνεις squats ή crunches κατά τη διάρκεια των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Θα εκπλαγείς από το πόσο γρήγορα αυτές οι μικρές αλλαγές φέρνουν αποτελέσματα. Κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας, προσπάθησε να δαπανήσεις περίπου μισή ώρα, δύο ή τρεις ημέρες την εβδομάδα, κάνοντας κάτι που σου αρέσει και απαιτεί σωματική δραστηριότητα.

Μην ανησυχείς αν δεν μπορείς να βρεις χρόνο για 30 έως 60 λεπτά σωματικής δραστηριότητας. Κάνοντας γυμναστική για μικρότερο χρονικό διάστημα δύο φορές την ημέρα μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικό όσο το να κάνεις προπόνηση με τη μία. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η άσκηση δύο φορές την ημέρα για 15 λεπτά μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα των πνευμόνων περισσότερο από μία συνεδρία μισής ώρας. Επιπλέον, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ολοκληρώσεις τη γυμναστική σου, αν το να την κάνεις σε μία συνεδρία σε τρομάζει. Σπάσε τη δραστηριότητά σου σε δύο συνεδρίες αυτήν την εβδομάδα. Προσπάθησε να κάνεις το μισό της προπόνησής σου το πρωί ή κατά τη διάρκεια του μεσημεριού και το άλλο μισό το βράδυ μετά τη δουλειά.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *