ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Οι σωστές διατροφικές επιλογές στο ραντεβού

Οι σωστές διατροφικές επιλογές στο ραντεβού

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και σίγουρα σκέφτεσαι τι θα κάνετε το βράδυ με το αγαπημένο σου πρόσωπο. Ίσως η έξοδός σας συμπεριλαμβάνει δείπνο ή ποτά. Εάν επιλέξεις το λάθος φαγητό και το καταβροχθίσεις βιαστικά, μπορεί το βράδυ σου να τελειώσει άδοξα πριν ακόμα αρχίσει. Αντίθετα, αν χαρείς το φαγητό σου και συμπεριλάβεις στο μενού μερικά φυσικά αφροδισιακά εδέσματα μπορεί να τελειώσεις το βράδυ με ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό σου.

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για να κάνεις έξυπνες διατροφικές επιλογές και έχεις το πιο καυτό ραντεβού της ζωής σου.

Σοκολάτα
Ένα από τα πιο δημοφιλή κεράσματα στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι η σοκολάτα. Εάν έχεις να επιλέξεις μεταξύ λευκής και σκούρας σοκολάτας, πρέπει να γνωρίζεις ότι η λευκή σοκολάτα δεν είναι καθόλου σοκολάτα. Στην πραγματικότητα, η λευκή σοκολάτα περιέχει ακριβώς 0% κακάο, το οποίο σημαίνει ότι δεν περιέχει κανένα από τα συστατικά που ενισχύουν το λίμπιντο και που περιέχονται στη σκούρα σοκολάτα. Αντ ‘αυτού, οι παραγωγοί λευκής σοκολάτας αντικαθιστούν το κακάο σε ένα ανθυγιεινό μείγμα υδρογονωμένου λαδιού και ζάχαρης και το προωθούν σαν πραγματική σοκολάτα. Όταν πρόκειται για να επιλέξεις σοκολάτα, πρέπει να γνωρίζεις όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα τόσο το καλύτερο για σένα. Ψάξε για μπάρες σοκολάτας που περιέχουν τουλάχιστον 60% κακάο.

Ορεκτικό
Σίγουρα έχεις ακούσει ότι τα θαλασσινά είναι πολύ καλά αφροδισιακά. Τα θαλασσινά είναι χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε πρωτεΐνη, ομέγα-3 λιπαρά οξέα (που φτιάχνουν τη ψυχική διάθεση) και ψευδάργυρο (που ανεβάζει το λίμπιντο και δυναμώνει το σπέρμα). Αν το μενού σας συμπεριλαμβάνει θαλασσινά, επιλέξτε να τα καταναλώσετε ωμά αντί μαγειρεμένα (π.χ. τηγανιτά) για να διατηρήσετε τις ιδιότητές τους και για να περιορίσετε τις θερμίδες.

Δείπνο
Εκτός του ότι είναι ιδιαίτερα άπαχο, το αρνί περιέχει πολλή πρωτεΐνη η οποία ενισχύει την παραγωγή της ντοπαμίνης και της νορεπινεφρίνης, ορμόνες που αυξάνουν την εγρήγορση και αυτοπεποίθηση στην κρεβατοκάμαρα. Επίσης, είναι πολύ καλή πηγή ψευδαργύρου, ένα ιχνοστοιχείο που ανεβάζει το λίμπιντο καθώς περιορίζει την παραγωγή της προλακτίνης ορμόνης, η οποία μπορεί να επιδράσει ανασταλτικά στη στύση.

Απέφυγε τις μακαρονάδες. Οι περισσότερες μακαρονάδες ξεκινούν με την χρήση βούτυρου και τελειώνουν με την χρήση κρέμας και τυριών που όλα είναι άκρως παχυντικά. Το χειρότερο όμως είναι τα ίδια τα μακαρόνια. Εάν θέλεις συνέχεια μετά το δείπνο, απέφυγε με κάθε τρόπο τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί και τα διάφορα κέικ. Τα τρόφιμα αυτά μεταβολίζονται γρήγορα και ανεβάζουν την ζάχαρη του σώματος απότομα. Επιπλέον του ότι τα τρόφιμα αυτά οδηγούν άνδρες και γυναίκες σε απότομη πτώση της ενέργειας, η απότομη άνοδος της ζάχαρης στο αίμα προκαλεί απότομη άνοδο της ινσουλίνης που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση. Η υψηλή αρτηριακή πίεση επιδρά ανασταλτικά στις σταθερές και αξιόπιστες στύσεις.

Επιδόρπιο
Το επιδόρπιο είναι ίσως η πιο κρίσιμη επιλογή της βραδιάς. Εάν κάνετε λάθος επιλογή, θα φορτωθείτε θερμίδες χωρίς να έχετε κανένα όφελος.
Καλές επιλογές είναι όποια επιδόρπια περιέχουν πολλή σοκολάτα (π.χ. σουφλέ σοκολάτας). Σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες όταν καταναλώνουν σοκολάτα απελευθερώνουν στο σώμα τους περισσότερες ενδορφίνες απ’ ότι όταν φιλιούνται. Επίσης, το κακάο στη σοκολάτα περιέχει μεθυλοξανθίνες, συστατικά που ενισχύουν την ευαισθησία του σώματος πράγμα που σημαίνει ότι το δέρμα σου καταγράφει και το παραμικρό άγγιγμα. Οι φράουλες είναι γεμάτες με ανθοκυανίνες, ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά την κυκλοφορία του αίματος κάτω από την μέση
Αντίθετα απέφυγε το cheesecake και τις πάστες που σε φορτώνουν με 1.000 θερμίδες γεμάτες ζάχαρη.

Ποτά
Σχετικά με το ποτό και τον έρωτα, το ελαφρύ ζάλισμα βοηθά στην αυτοπεποίθηση και ενισχύει τα σήματα μεταξύ του εγκεφάλου και του κάτω μέρους του σώματός σου. Αν όμως το παρακάνεις, η υπερβολική ζάχαρη και το αλκοόλ στο αίμα ρίχνει το νευρικό σύστημα. Αυτό καθιστά δύσκολο στους άνδρες να διατηρήσουν την στύση τους (και για τις γυναίκες να διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους ενεργό). Για παράδειγμα, οι μαργαρίτες που προσφέρονται στα περισσότερα club και bar περιέχουν 90% έτοιμο διάλειμμα του οποίου το λεμονί χρώμα δεν προέρχεται από φρέσκο χυμό lime, αλλά από σιρόπι καλαμποκιού υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη και άλλες χρωστικές ουσίες. Όλη αυτή η ζάχαρη μπορεί να σου προσφέρει μια γρήγορη δόση ενέργειας αλλά μετά, με την συνεργασία της τεκίλας, θα σε ρίξει.

Τα κοκτέιλ cosmo, αντίθετα, φτιάχνονται πιο συγκρατημένα και περιέχουν πιο υγιεινά συστατικά (π.χ. χυμό cranberry, φρέσκο χυμό lime, κλπ.) που περιορίζουν τις θερμίδες και κρατούν ψηλά την ενέργειά σου. Επίσης, μπορείς να εξοικονομήσεις 550 θερμίδες και να πάρεις πολλά αντιοξειδωτικά (ζωτικής σημασίας για την καλή κυκλοφορία του αίματος) επιλέγοντας να πιεις ένα ποτήρι σαμπάνιας.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *