ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Πώς να υπολογίζεις το μέγιστο καρδιακό παλμό σου

Πώς να υπολογίζεις το μέγιστο καρδιακό παλμό σου

Το να γνωρίζεις τον μέγιστο αριθμό των παλμών της καρδιάς σου ανά λεπτό, σου επιτρέπει να ορίσεις με πιο μεγάλη ακρίβεια τις ζώνες της προπόνησής σου για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ευχαρίστηση.

Ο μέγιστος αριθμός των παλμών της καρδιάς ανά λεπτό θα πρέπει ιδανικά να οριστεί μέσω ενός στρες τεστ, αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Παρακάτω σου παραθέτουμε δύο μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τους ειδικούς του fitness για τον υπολογισμό του μέγιστου αριθμού παλμών της καρδιάς ανά λεπτό: την Κλασική Μέθοδο και τη Μέθοδο Tanaka.

Η Κλασική Μέθοδος, που χρησιμοποιείται ευρέως, αναπτύχθηκε αρχικά για εφαρμογή σε υγιείς ενήλικες άνδρες με περιορισμένη φυσική κατάσταση και σταδιακά επεκτάθηκε σε υγιείς ενήλικες γυναίκες με περιορισμένη φυσική κατάσταση:

  • Μέγιστος Αριθμός Παλμών Καρδιάς (παλμοί ανά λεπτό) = 220 – Ηλικία (Άνδρες)
  • Μέγιστος Αριθμός Παλμών Καρδιάς (παλμοί ανά λεπτό) = 226 – Ηλικία (Γυναίκες)

Η Μέθοδος Tanaka, που αναπτύχθηκε με βάση μελέτες πάνω σε χιλιάδες άτομα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα δύο φύλλα και για όλες τις ηλικίες, και θεωρείται ότι είναι πιο ακριβής από την Κλασική Μέθοδο:

  • Μέγιστος Αριθμός Παλμών Καρδιάς (παλμοί ανά λεπτό) = 208 – (0.7 x Ηλικία)

 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *