ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

tg-gyms-wellness-tip-9

Πώς να κάνεις τη μέρα σου πιο παραγωγική

Πιθανά έχεις και εσύ ευχηθεί κάποιες μέρες να είχες περισσότερο χρόνο για να μπορέσεις να τελειώσεις όλες τις δουλειές σου. Αντί όμως να ζητάς περισσότερο χρόνο, μπορείς απλά να κάνεις πιο παραγωγικό το χρόνο που έχεις στην διάθεσή σου. Εδώ είναι μερικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου κάθε μέρα:

1. Ξεκίνα τη μέρα σου με μια εύκολη άσκηση αναπνοής που θα σε βοηθήσει να εστιαστείς.

Όταν αρχίσεις αυτή την άσκηση, μπορείς να την κάνεις για 5 λεπτά. Μέσα σε μερικές εβδομάδες, μπορείς να την αυξήσεις στα 15 λεπτά. Όταν πιάνεις τον εαυτό σου να χάνει την εστίασή του, απλά επικεντρώσου στην αναπνοή σου. Κάνε τις παρακάτω ασκήσεις:

  • Εναλλαγή βαθέων και κανονικών αναπνοών – Πάρε μια βαθιά αναπνοή και μια αργή εκπνοή. Τώρα πάρε μια κανονική αναπνοή. Επανέλαβε αυτή την διαδικασία μέχρι να τελειώσει ο χρόνος που διαθέτεις.
  • Χώρος ηρεμίας – Ανέπνεε κανονικά και εστιάσου σε ένα μικρό σημείο μεταξύ των αναπνοών. Βάλε τον εαυτό σου μέσα σε αυτό τον χώρο ηρεμίας. Πάρε την επόμενη αναπνοή σου άνετα, χωρίς να την κρατάς.

Η άσκηση αναπνοής ωφελεί το μυαλό σου και βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση, την εσωτερική ηρεμία, την ανταπόκριση και τη δημιουργική λύση προβλημάτων. Τα οφέλη για το σώμα σου συμπεριλαμβάνουν: ανακούφιση από το άγχος, λιγότερους πόνους, εξισορρόπηση του ανοσοποιητικού συστήματος, κανονική πίεση, βραδύτερο παλμό, βαθύτερες αναπνοές, μεγαλύτερη ενέργεια και ταχύτερη ανάληψη από αρρώστιες.

2. Το μεσημέρι, φάε, πιες και κουνήσου!
Σπάσε την απογευματινή νύστα που έρχεται γύρω στις 3:00 μ.μ. Φάε το μεσημέρι ένα υγιεινό σνακ με φρούτα και ξηρούς καρπούς για να τονώσεις την ενέργειά σου. Απέφυγε τα τρόφιμα που ρίχνουν την ενέργειά σου όπως γλυκά, καραμέλες και αναψυκτικά. Πίνε νερό, επειδή η ενυδάτωση μειώνει την κούραση. Κάνε διαλείμματα 5 ως 10 λεπτών για να κινείσαι, ειδικά αν ξοδεύεις πολύ χρόνο με το να κάθεσαι στο γραφείο σου. Πήγαινε για ένα γρήγορο περπάτημα για να αυξήσεις το οξυγόνο στον εγκέφαλό σου, να μειώσεις το στρες και να βελτιώσεις τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη διαύγεια του μυαλού σου.

3. Στο τέλος της ημέρας εστιάσου στην ευγνωμοσύνη.
Δώσε 10 ως 15 λεπτά από το χρόνο σου στο να επικεντρωθείς σε 3 με 5 πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων σήμερα. Μπορείς να τα διαλογιστείς ή να τα γράψεις σε ένα ημερολόγιο. Σκέψου τους ανθρώπους με τους οποίους ήρθες σε επαφή σήμερα και τις συνομιλίες, χαρές, απολαύσεις και καλές καταστάσεις όλων των ειδών. Η ευγνωμοσύνη βελτιώνει την αρτηριακή πίεση, βαθαίνει τις αναπνοές, διαλύει την ένταση και ηρεμεί το μυαλό. Άσε την ευγνωμοσύνη να σε φέρει σε ένα ξεκούραστο ύπνο.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *