ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

tg-gyms-wellness-tip-11

Ο καλύτερος τρόπος να χειρίζεσαι τον θυμό σου

Εξωτερίκευσε τον θύμο σου! Eκφράσου!

Σύμφωνα με μια νέα γερμανική έρευνα, όταν κρατάς το θυμό, το φόβο ή το άγχος μέσα σου, αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για υψηλή πίεση του αίματος που, όπως είναι γνωστό, είναι ένας σοβαρός παράγοντας για καρδιαγγειακές παθήσεις, συγκοπή καρδιάς και εγκεφαλικά επεισόδια.

Μελέτες σε πάνω από 6.000 ασθενείς διαπίστωσαν ότι όταν εκτέθηκαν σε μια αγχωτική δουλειά, αυτοί που κράτησαν τα συναισθήματα μέσα τους είχαν υψηλότερο παλμό συγκριτικά με αυτούς που τα εξέφρασαν. Ακόμα και αν υποκρινόντουσαν ότι δεν ανησυχούν καθόλου, στην πραγματικότητα έδειξαν περισσότερα σημάδια στρες και άγχους, όπως ιδρώτα και αύξηση της κορτιζόλης που είναι η ορμόνη του στρες. Μια θεωρία για την εξήγηση αυτού του φαινομένου είναι ότι σε αυτούς που χρονίως “θάβουν” μέσα τους αρνητικές σκέψεις, ένα τμήμα του νευρικού τους συστήματος το οποίο ελέγχει τις αντιδράσεις τους για το άγχος γίνεται υπερενεργό, απελευθερώνοντας κορτιζόλη και προκαλώντας την αύξηση της πίεσης του αίματος. Οπότε, τι μπορείς να κάνεις αν έχεις πάντα την τάση να κρατάς τα πάντα μέσα σου αν και αισθάνεσαι το αίμα σου να βράζει; Ξεκίνα με κάτι εύκολο: περπάτα μια φορά την ημέρα και θα μειώσεις τον θυμό και τη διαστολική αρτηριακή πίεσή σου κατά 4 μονάδες σε 4 μόλις εβδομάδες.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *