ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

TGG_Nutrition-Diet-Tip_Food-Combinations

Οι πιο υγιεινοί συνδυασμοί τροφίμων

Στις ημέρες μας δεν υπάρχει σχεδόν κανένας περιορισμός στους συνδυασμούς τροφίμων που μπορείς να επινοήσεις στην κουζίνα σου. Τα εξωτικά και τα εκτός εποχής τρόφιμα, καθώς και τα παρασκευασμένα τρόφιμα, που είναι άμεσα διαθέσιμα στα περισσότερα σουπερμάρκετ κάνουν το μαγείρεμα πιο συναρπαστικό. Αυτό όμως που πρέπει να προσέξεις είναι ότι η διαθεσιμότητά τους μπορεί να βλάψει την υγεία σου μειώνοντας την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών, “ρίχνοντας” το ανοσοποιητικό σου σύστημα, επιταχύνοντας τη γήρανση, και προκαλώντας αύξηση του σωματικού σου βάρους. Τελικά, δεν είσαι αυτό που τρως, είσαι αυτό που χωνεύεις. Ο κακός συνδυασμός τροφίμων μπορεί να είναι ολέθριος για το έντερό σου. Οι σωστοί συνδυασμοί φυσικών και μη προπαρασκευασμένων τροφίμων ενισχύουν τα οφέλη τους για την υγεία σου και μπορούν να σε κάνουν ένα ευτυχισμένο άτομο.

Παρακάτω είναι κάποιοι από αυτούς τους υγιεινούς συνδυασμούς που προτείνουν οι ειδικοί διατροφολόγοι.

Μοσχαρίσια μπριζόλα και δενδρολίβανο
Το όφελος υγείας: Ο συνδυασμός εξουδετερώνει τις καρκινογόνες ουσίες που δημιουργούνται όταν το κρέας ψήνεται πάνω από τους 163ο Κελσίου.
Γιατί λειτουργεί: Το δενδρολίβανο είναι πλούσιο σε ροσμανικό και καρνοσικό οξύ που σταματούν τη δημιουργία των ετεροκυκλικών αμινών στο μαγειρεμένο κρέας που προκαλούν καρκίνο.
Δοκίμασέ το! Κόψε ένα κλωναράκι δεντρολίβανο, αφαίρεσε το κύριο στέλεχος, κόψε τα φύλλα σε μικρά κομμάτια και πρόσθεσε ελαιόλαδο, αλάτι και χυμό λεμονιού για να φτιάξεις μια υγιεινή μαρινάδα. Επέλεξε βοδινό κρέας από ζώα που τρέφονται με φυσικό τρόπο με χόρτο για να έχει τις σωστές αναλογίες λίπους και για να αποφύγεις υπολείμματα κτηνιατρικών φαρμάκων και ορμονών.

Φύλλα από παντζάρια και ρεβίθια
Το όφελος υγείας: Τόνωση με φυσικό τρόπο της ψυχικής σου διάθεσης με την πρόσληψη μαγνησίου, ενός πολύ αναγκαίου για τον οργανισμό σου μετάλλου.
Γιατί λειτουργεί: Το μαγνήσιο είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για τον έλεγχο του άγχους και την ευτυχία σου, αλλά το 70% των ατόμων δεν παίρνουν αρκετό από τη διατροφή τους. Τα φύλλα από τα παντζάρια είναι πλούσια σε αυτό το μέταλλο και η βιταμίνη Β6 στα ρεβίθια μεγιστοποιεί την απορρόφηση του μαγνησίου από το σώμα σου.
Δοκίμασέ το! Ψάξε για ντόπια οικολογικά παντζάρια και για ξηρά οικολογικά ρεβίθια. Απέφευγε τα ρεβίθια σε κονσέρβες γιατί περιέχουν χημικές ουσίες και συντηρητικά που προκαλούν ορμονικές διαταραχές.

Ψάρι και μπρόκολο
Το όφελος υγείας: Ένας πού νόστιμος  τρόπος για να εμποδίσεις την ανάπτυξη του καρκίνου.
Γιατί λειτουργεί: Πολλά ψάρια, όπως ο σολομός και το σκουμπρί, είναι πλούσια σε σελήνιο που είναι γνωστό ότι προστατεύει τον θυρεοειδή και καταπολεμά τον καρκίνο. Όταν τα ψάρια αυτά συνδυάζονται με το μπρόκολο, που είναι πλούσιο σε σουλφοραφάνη, τα στοιχεία των δύο τροφίμων είναι 13 φορές πιο αποτελεσματικά στην επιβράδυνση της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων από ό,τι αν τα έτρωγες χώρια.
Δοκίμασέ το! Απόφευγε σολομό από ιχθυοτροφία και αγόραζε άγριο σολομό για να αποφύγεις τα παράσιτα και τη μόλυνση.

Κόκκινο κρασί και αμύγδαλα
Το όφελος υγείας: Ένας  φυσικός συνδυασμός που κρατά την καρδιά σου χαρούμενη.
Γιατί λειτουργεί: Το αντιοξειδωτικό ρεσβερατρόλη στο κόκκινο κρασί και τα υψηλά επίπεδα της βιταμίνης Ε στο αμύγδαλο συνεργάζονται σαν αιμολυτικά και βελτιώνουν την υγεία των αιμοφόρων αγγείων.
Δοκίμασέ το! Είναι καλύτερο να καταναλώνεις βιολογικό κρασί, αφού έχει βρεθεί ότι τα συμβατικά κρασιά περιέχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων. (Το ίδιο ισχύει και για τα αμύγδαλα.)

Πράσινο τσάι και λεμόνι
Το όφελος υγείας: Ένα νόστιμο ρόφημα που με φυσικό τρόπο καταπολεμά τον καρκίνο και σε βοηθά να χάσεις βάρος.
Γιατί λειτουργεί: Τα πλούσια σε βιταμίνη C λεμόνια μεγιστοποιούν την ικανότητα του σώματός σου να απορροφά τις κατεχίνες, που είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που βρίσκονται στο πράσινο τσάι και καταπολεμούν τις ασθένειες.
Δοκίμασέ το! Αν πίνεις πολύ τσάι, εξέτασε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς φύλλα από οργανικό τσάι (αντί για φακελάκια).

Κουρκούμη και μαύρο πιπέρι
Το όφελος υγείας: Ο συνδυασμός αυτών των δύο δυναμικών μπαχαρικών καταπολεμά τις φλεγμονές του οργανισμού, τη νόσο του Αλτσχάιμερ και τον καρκίνο, μειώνει την κακή χοληστερίνη και ενισχύει τη λειτουργία του ήπατος.
Γιατί λειτουργεί: Η κουρκούμη είναι ένα μπαχαρικό που ο καθένας πρέπει να χρησιμοποιεί. Απλά φρόντισε να το συνδυάζεις με το μαύρο πιπέρι, το οποίο βοηθά το σώμα σου να απορροφά χίλιες φορές περισσότερη κουρκουμίνη, το ενεργό συστατικό της κουρκούμης.

Χοιρινό ελεύθερης βοσκής και sauerkraut
Το όφελος υγείας: Ο συνδυασμός μη-αμυλούχων λαχανικών που έχουν υποστεί ζύμωση και ζωικής πρωτεΐνης θα βελτιώσει τη λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος.
Γιατί λειτουργεί: Όταν αποφεύγεις τα αμυλούχα τρόφιμα όταν τρως κρέας, βοηθά το πεπτικό σου σύστημα στο να εστιάζεται στη διάσπαση της ζωικής πρωτεΐνης, ενισχύοντας την απορρόφηση και μειώνοντας το φούσκωμα, την καούρα και τον πόνο στο στομάχι. Τα λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το sauerkraut, ενισχύουν την παραγωγή στο σώμα σου των φιλικών προς την πέψη προβιοτικών και σαν αποτέλεσμα χτίζουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα.
Δοκίμασέ το! Επέλεξε χοιρινό από ζώα ελεύθερης βοσκής γιατί είναι απαλλαγμένο από αντιβιοτικά και χημικά συντηρητικά που βλάπτουν την υγεία. Επίσης, είναι πλούσιο σε θειαμίνη, που είναι μια βιταμίνη Β ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Σαν εμπειρικό κανόνα, η ζωική πρωτεΐνη ταιριάζει καλύτερα με μη αμυλούχα λαχανικά όπως τα πράσινα φασόλια, το μπρόκολο, το λάχανο και το σπανάκι.

Αυγά και τυρί
Το όφελος υγείας: Καθαρή σκέψη, καταπράυνση των συμπτωμάτων της εμμηνόρροιας, απώλεια βάρους.
Γιατί λειτουργεί: Η βιταμίνη D που περιέχουν οι κρόκοι αυγών μεγιστοποιεί την απορρόφηση του ασβεστίου που βρίσκεται στο τυρί και προστατεύει τα οστά και την καρδιά. Επαρκή επίπεδα ασβεστίου προωθούν επίσης την υγεία των νευροδιαβιβαστών και σταθεροποιούν τις ορμόνες, και έτσι μειώνουν τα συμπτώματα της εμμηνόρροιας και αποτρέπουν την αύξηση του σωματικού βάρους.
Δοκίμασέ το! Ψάξε για αυγά και τυρί που προέρχονται από ζώα που εκτρέφονται με φυσικό τρόπο.

 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *