ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Lifestyle και φροντίδα του δέρματος

Lifestyle και φροντίδα του δέρματος

Η κίνηση είναι ένα πολύ σημαντική τόσο για την υγεία μας όσο και για το δέρμα μας και μπορεί να είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας μας. Ακόμη και εκείνες τις ημέρες που το πρόγραμμά μας είναι πολύ βαρύ, μπορούμε να βρούμε ευκαιρίες για κίνηση!

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για να ενσωματώσεις την κίνηση στην καθημερινή σου ρουτίνα χωρίς επιπλοκές:

  • Όταν είσαι έξω για δουλειές, στάθμευε το αυτοκίνητό σου όσο πιο μακριά μπορείς από τον προορισμό σου για να περπατάς περισσότερο. Ακόμα και η στάθμευση στο πιο απόμακρο σημείο του πάρκινγκ θα κάνει διαφορά όταν το κάνεις συστηματικά για πολύ χρόνο.
  • Ο καθαρισμός του σπιτιού είναι μια μεγάλη ευκαιρία για κίνηση! Το σκούπισμα, το σφουγγάρισμα και οι άλλες δουλειές για το καθάρισμα μπορούν να γίνουν καταβάλλοντας επιπλέον δύναμη για να κάνεις τους μύες σου να συμμετέχουν και να κάνεις μια καλή προπόνηση. Βάλε μουσική και απόλαυσε το καθάρισμα!
  • Όταν βουρτσίζεις τα δόντια σου ή στεγνώνεις με πιστολάκι τα μαλλιά σου, κάνε μερικά squats ή leg lifts. Σταθεροποιήσου με το ένα χέρι στον πάγκο, αν το χρειάζεσαι, και βάλε πρόκληση στον εαυτό σου να κάνεις ένα με δύο σετ κάθε πρωί και βράδυ.
  • Επέλεγε να πηγαίνεις από τις σκάλες (αντί για το ασανσέρ).
  • Αν δουλεύεις σε γραφείο όλη την ημέρα, θα πρέπει να πηγαίνεις για ένα γρήγορο περίπατο το μεσημέρι.
  • Προμηθεύσου αν μπορείς ένα γραφείο που σου επιτρέπει να δουλεύεις ενώ στέκεσαι για να τεντώνεσαι και να κάνεις squats.
  • Προσπάθησε να βλέπεις τηλεόραση ή να διαβάζεις το αγαπημένο σου βιβλίο ή περιοδικό ενώ περπατάς στο διάδρομο ή κάνεις ποδηλασία σε στατικό ποδήλατο.
  • Όταν κάθεσαι για μεγάλα χρονικά διαστήματα, κάνε εναλλακτικά συσφίξεις και χαλαρώσεις των γλουτιαίων μυών  που διαρκούν 10 με 15 δευτερόλεπτα. Επαναλάμβανε όσο συχνά το επιθυμείς. Μπορείς να το κάνεις όταν είσαι στο αυτοκίνητο, στο γραφείο, ή ακόμη και ενώ περιμένεις σε μια αίθουσα αναμονής! Κανείς δεν ξέρει ότι κάνεις προπόνηση.
  • Προσέχεις ένα παιδί; Τέλεια! Μπορείς να συνδυάσεις το παιχνίδι με την προπόνηση!

o    Βάλε το μωρό στο πάτωμα και με τα χέρια τεντωμένα και το σώμα σου ευθύ άρχισε να κάνεις αστείες γκριμάτσες. Τα γέλια του μωρού θα σε κάνουν να ξεχάσεις πόση ώρα είσαι σε αυτή τη θέση
o    Βάλε το μωρό στο καροτσάκι και πήγαινε περπατώντας ή τρέχοντας στο πάρκο ή την παιδική χαρά της γειτονιάς σου
o    Παίξε κυνηγητό
o    Βάλε το παιδί να καθίσει στην πλάτη σου ενώ κάνεις push-ups.
o    Κάνε ένα διαγωνισμό με σχοινάκι
o    Πήγαινε μια βόλτα με ποδήλατα, αν πρόκειται για μεγαλύτερα παιδιά

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βάλεις τη γυμναστική στην καθημερινή σου ρουτίνα, αρκεί να το θέλεις!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *