fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Ετοιμάσου! Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για το 2019

Τώρα που το 2019 είναι σχεδόν εδώ, αυτή είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να σκεφτείς τι θέλεις να πετύχεις στη νέα χρονιά σχετικά με το fitness σου. Τα περισσότερα άτομα έχουν όνειρα και επιθυμίες που θέλουν να συμβούν μέσα στο νέο χρόνο, που όμως χωρίς σχέδιο και συγκεκριμένους στόχους σχεδόν ποτέ δεν πραγματοποιούνται. Δεν έχει σημασία αν οι στόχοι που έχεις για το 2019 είναι οι ίδιοι με τον προηγούμενο χρόνο επειδή δεν τους πέτυχες. Αυτόν τον χρόνο μπορείς να τους πετύχεις!

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές από τους ειδικούς του fitness που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τους στόχους σου για το 2019 πραγματικότητα.

Γράψε τους στόχους σου
Είτε θέλεις να χάσεις 5 ή 10 κιλά, είτε ο στόχος σου είναι να πηγαίνεις στο γυμναστήριο τουλάχιστον 2 ή 3 φορές την εβδομάδα, γράψε τους στόχους σου σε μια κόλα χαρτί και κάνε ένα λεπτομερές σχέδιο με συγκεκριμένα βήματα για το πώς θα τους πετύχεις. Στη συνέχεια, βλέπε το χαρτί σου κάθε μέρα. Βάλτο σε εμφανή σημεία – όπως στο αυτοκίνητό σου, στο γραφείο σου, στο ψυγείο σου, στην κρεβατοκάμαρά σου, στον καθρέπτη του μπάνιου σου, κλπ. – για να έχεις μια συνεχή υπενθύμιση.

Βρες παρέα για γυμναστική
Η παρακίνηση σε βοηθά να μένεις συνεπής με το πρόγραμμά σου. Είτε έχει να κάνει με το να σηκώνεις βάρη είτε με το να κάνεις διάδρομο, η ρουτίνα μετά από καιρό σε κουράζει. Κανόνισε να προπονείσαι με κάποιο φίλο ή φίλη σου, με τον/την σύζυγο σου, κάποιο συνάδελφο ή ένα συγγενικό σου πρόσωπο. Το να προσπαθείτε να πετύχετε κοινούς στόχους σε κρατά σε εγρήγορση καλύτερα από το να προσπαθείς να τους πετύχεις μόνος ή μόνη σου.

Κάνε προσωπική προπόνηση
Τα Top Greek Gyms διαθέτουν διάφορα προγράμματα – Insider Apps™, Fitness Hacks™, Fit in 30’ ή 60’, κλπ. – με τα οποία γυμνάζεσαι κάτω από την προσωπική καθοδήγηση και φροντίδα του προπονητή σου. Οι προσωπικοί προπονητές είναι ειδικά εκπαιδευμένοι στο να διατηρούν το ενδιαφέρον σου ζωντανό με το να αλλάζουν τακτικά το προπονητικό σου πρόγραμμα και να χρησιμοποιούν καινούργιες πρωτοποριακές ασκήσεις και τεχνικές. Για να βρεις ένα Top Greek Gym στην περιοχή σου, κλίκαρε εδώ.

Παρακολούθα την πρόοδό σου
Όπως ακριβώς έγραψες τους στόχους και τη στρατηγική σου σε μια κόλα χαρτί, το να βλέπεις την πρόοδό σου στον καθρέφτη ή να σημειώνεις τη καθημερινή βελτίωση των επιδόσεών σου μπορεί να διατηρήσει τον ενθουσιασμό σου και τη συγκέντρωσή σου στο προπονητικό σου πρόγραμμα. Η καταγραφή της προόδου σου σε ένα χαρτί, καθημερινά ή μια φορά την εβδομάδα, είναι ένα άλλος τρόπος για να διατηρήσεις τον ενθουσιασμό σου για το fitness.

Οραματίσου τους στόχους σου
Το να έχεις κάποιο στόχο (ή πολλούς στόχους) δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να οραματίζεσαι το πώς θα φαίνεσαι με ένα λιγνό, γραμμωμένο ή μυώδες σώμα. Αυτό θα σε βοηθήσει να επιτύχεις τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμούς στόχους σου. Για παράδειγμα, εάν προσπαθείς να προσθέσεις 2 επιπλέον επαναλήψεις στην άρση βαρών, θα πρέπει να προετοιμαστείς πνευματικά πριν το επιχειρήσεις. Κλείσε τα μάτια σου, οραματίσου ότι πέρασες τις 8 επαναλήψεις που πέτυχες στην προηγούμενη προπόνησή σου και συμπλήρωσε την ένατη ή τη δέκατη επανάληψη. Έτσι, στην επόμενη προπόνηση θα μπορέσεις να προσθέσεις περισσότερο βάρος.

Έχε υπομονή
Σίγουρα έχεις ακούσει την φράση “η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα.” Ακόμα και αν χάσεις μόνο μισό κιλό σε 10 ημέρες ή αν χάσεις 2% από το λίπος του σώματός σου σε 6 εβδομάδες, αυτό αποτελεί πρόοδο. Μη βιάζεσαι ή έχεις έμμονη ιδέα την επίτευξη πολλαπλών στόχων, επειδή η απογοήτευση μπορεί να βάλει άδοξο τέλος στα σχέδιά σου. Το να βάζεις ταυτόχρονα πολλούς στόχους είναι εξωπραγματικό και δεν σε ανταμείβει. Επέλεγε ένα στόχο τη φορά.

Έχε λογικές προσδοκίες
Πρέπει να ξέρεις εκ των προτέρων ότι στο δρόμο προς την επίτευξη των στόχων σου θα υπάρξουν εμπόδια – όπως αρρώστιες, δουλειά, και οικογενειακές υποχρεώσεις – που θα περιπλέκουν το προπονητικό πρόγραμμά σου. Γι’ αυτό είναι καλό να βάζεις στόχους που μπορούν να επιτευχθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Να προσαρμόζεσαι
Εάν δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο λόγω καιρικών συνθηκών ή επειδή σου έτυχε κάτι στη δουλεία σου, μην στενοχωριέσαι. Ανέβαλε την προπόνησή σου για αργότερα ή κάνε μια τροποποιημένη προπόνηση 10 λεπτών χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σου (push ups, sit ups, κλπ.)  και ένα γρήγορο περίπατο γύρω από το τετράγωνο την ώρα του γεύματός σου. Μην αισθάνεσαι ενοχές ή αναστάτωση επειδή δεν πήγες στο γυμναστήριο. Ακόμα και με την εναλλακτική προπόνηση θα κάψεις κάποιες θερμίδες και θα βοηθήσεις την υγεία της καρδιάς σου.

Κάνε ένα διάλειμμα για μια μέρα
Ο κόσμος δεν θα χαλάσει αν κάνεις ένα διάλειμμα για μια μέρα από το προπονητικό σου πρόγραμμα. Απόλαυσε πηγαίνοντας στον κινηματογράφο, διαβάζοντας ένα βιβλίο, βγαίνοντας έξω με την παρέα σου, κλπ. Αυτό μπορεί να είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή που θα αποτρέψει τη ρουτίνα, θα σε βοηθήσει να ανακτήσεις τη συγκέντρωση στο στόχο σου, και θα αποβάλεις την εμμονή η οποία μπορεί να έχει δυσαρεστήσει την οικογένεια και τους φίλους σου κατά τις πρώτες ημέρες και εβδομάδες που ξεκίνησες την προσπάθειά σου.

Έπιασες τους στόχους σου;
Συγχαρητήρια! Έχασες τα 10 κιλά, πέτυχες την γράμμωση που ήθελες, σηκώνεις τα διπλάσια κιλά, ή τρέχεις 4 χιλιόμετρα χωρίς να κόβεσαι. Πέτυχες λοιπόν τον στόχο σου. Τώρα έχεις δύο επιλογές: Να διατηρήσεις αυτά που πέτυχες ή (ακόμα καλύτερα) να βάλεις νέους λογικούς και εφικτούς στόχους οπότε δεν εφησυχάζεις αλλά διατηρείς συνεχώς τη σωματική σου δραστηριότητα και τη συγκέντρωσή σου κάνοντας τη γυμναστική και τη φροντίδα της υγείας σου τρόπο ζωής. Η απόφαση είναι δική σου!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail