fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Νέος χρόνος, νέα αρχή. Έχεις βάλει στόχο να κόψεις το κάπνισμα αυτόν τον χρόνο;

To 2019 μπορεί να είναι ο χρόνος που θα κόψεις το κάπνισμα μια για πάντα. Το να κόψεις το κάπνισμα είναι μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που μπορείς να πάρεις για να βελτιώσεις την υγεία σου. Κατά μέσο όρο, το κάπνισμα αφαιρεί 10 χρόνια από τη ζωή σου. Σε αντίθεση, κόβοντας το τσιγάρο έστω και αργά μπορεί να σε βοηθήσει να κερδίσεις κάποια από αυτά τα χρόνια πίσω. Σύμφωνα με μια μελέτη, συγκριτικά με αυτούς που συνέχισαν να καπνίζουν, αυτοί που έκοψαν το κάπνισμα στα 50 τους είχαν 67% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν πρόωρα.

Εάν είσαι έτοιμος/η να κόψεις το κάπνισμα, σκέψου τους λόγους για τους οποίους θέλεις να το κάνεις. Η αποφασιστικότητά σου είναι η μισή μάχη. Η δέσμευση πρέπει να ξεκινήσει από εσένα. Παρακάτω είναι μερικά βήματα που μπορούν να σε βοηθήσουν.

  • Σημείωσε στο ημερολόγιό σου την ημέρα που θα κόψεις το κάπνισμα και σχεδίασε τον τρόπο με τον οποίο θα το κάνεις επιτυχώς.
  • Ενημέρωσε όλους στον περίγυρό σου και ζήτα τη συμπαράστασή τους.
  • Πέταξε όλα τα τσιγάρα και τα σταχτοδοχεία.
  • Προμηθεύσου υποκατάστατα όπως τσίχλες, καρότα, ή μπαστουνάκια κανέλλας.
  • Απέφευγε μέρη όπου συνήθιζες να καπνίζεις, όπως καφετέριες και μπαρ.
  • Για να αποτρέψεις την επιθυμία να καπνίσεις, διατήρησε τον εαυτό σου απασχολημένο και κάνε παρέα με φίλους σου που δεν καπνίζουν.
  • Κάνε γυμναστική καθημερινα επειδή σε βοηθά στο να διατηρήσεις τη συγκέντρωσή σου στην υγεία σου και στο να περιορίσεις το στρες (που είναι ένας από τους λόγους που καπνίζεις).
  • Εάν έχεις πρόβλημα να κρατηθείς, ζήτα την βοήθεια του γιατρού σου για φάρμακα και συνταγές που προορίζονται ειδικά για τον σκοπό αυτό.

Καλή επιτυχία!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail