ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

tg-gyms-wellness-tip-8

Αισθάνεσαι άγχος τελευταία;

Η γυμναστική μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις την ηρεμία σου σε δύσκολες συνθήκες. Ζήτα την αποτοξίνωση και εκτόνωση από το άγχος μέσα από την γυμναστική.

Όταν αισθάνεσαι νευρικότητα ή άγχος, αναζήτα την ανακούφιση στο γυμναστήριο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μία καλή προπόνηση για να “κάψεις” το παραπανίσιο στρες. Ακόμα και μία μέτρια σε δυσκολία και ρυθμό προπόνηση μπορεί να σε βοηθήσει να ρίξεις το άγχος σου και να το κρατήσεις χαμηλά ακόμα και αν αντιμετωπίσεις έντονα συναισθηματικά γεγονότα αργότερα μέσα στη μέρα. Αυτό το διαρκές αποτέλεσμα είναι το κλειδί. Ερευνητές παρατήρησαν ότι παρ’ όλο που 30 λεπτά ησυχίας βοήθησαν κάποιους να ηρεμίσουν, τα αποτελέσματα δεν διήρκησαν για πολύ.

Όταν αγχωνόμαστε πιθανώς αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε χρόνο για γυμναστική. Αντίθετα, το να ξοδέψουμε λίγο ποιοτικό χρόνο στο γυμναστήριο είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας. Απλά σκέψου πόσο καλύτερα θα αισθανθείς και θα δουλέψεις όταν έχεις χαλαρώσει και μπορείς να εστιασθείς σε αυτό που κάνεις. Όταν το μυαλό σου δεν ανατρέχει σε σκέψεις του είδους “τι θα συμβεί αν,” έχεις την ελευθέρια να ασχοληθείς με αυτά που έχεις μπροστά σου.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *