fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Κακές διατροφικές συνήθειες των εορτών που σε παχαίνουν

Κατά τη διάρκεια της γιορτινής σεζόν που είναι αφιερωμένη στο να είμαστε ευγνώμονες,  να δίνουμε χαρά και να απολαμβάνουμε τον χρόνο μας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, κανένας δεν θέλει να αγχώνεται με τη σκέψη ότι πρέπει να προσέχει το βάρος του. Αυτό που θέλεις σε τελική ανάλυση είναι να απολαύσεις στο έπακρο τις γιορτές και ταυτόχρονα να παραμένεις συνεπής με τους στόχους σου σχετικά με την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση. Έτσι, για να σε βοηθήσουμε στο να εντοπίσεις κάποιες κακές διατροφικές συνήθειες που πρέπει να αποφύγεις αυτές τις γιορτές, ζητήσαμε τη γνώμη των ειδικών του fitness. Παρακάτω αναφέρουμε 7 διατροφικές συνήθειες που καλό είναι να προσέξεις αυτές τις γιορτές.

ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΣΑΙ ΑΠΟ ΓΛΥΚΑ

Απέφυγε να περιβάλλεσαι από διάφορα εποχιακά γλυκά ή γλυκύσματα που τρως καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Όταν κρατάς το σπίτι σου ή το γραφείο σου διαρκώς εφοδιασμένο με γλυκά ή άλλες λιχουδιές , είναι δύσκολο να ελέγξεις το πόσο τρως πραγματικά. Ξεφορτώσου όλα τα γλυκά. Αν λιγουρεύεσαι ένα γλυκό,  ο κατάλληλος χρόνος να το γευτείς είναι μετά από ένα υγιεινό γεύμα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΖΥΓΙΖΕΣΑΙ

Μην σταματήσεις να παρακολουθείς την πρόοδό σου ή να ζυγίζεσαι μόνο και μόνο επειδή είσαι στη γιορτινή περίοδο. Αν συνηθίζεις να κρύβεις τη ζυγαριά μέχρι την Πρωτοχρονιά, μάλλον χρειάζεται να αναθεωρήσεις τους στόχους σου ούτως ώστε να έχουν διάρκεια όλο το χρόνο. Δεν χρειάζεται να “κολλάς” και να αγχώνεσαι στο να κρατηθείς σε ένα συγκεκριμένο βάρος. Απλά, χρησιμοποίησε τη ζυγαριά σαν ένα εργαλείο που σε βοηθά να ελέγχεις εάν και πόσο έχεις ξεφύγει από το στόχο σου, για να κρατιέσαι μέσα σε επιτρεπτά όρια.

ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΣ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ

Μην επιτρέψεις το εντατικό καθημερινό σου πρόγραμμα στη γιορτινή περίοδο να μειώσει τη σπουδαιότητα της προπόνησής σου. Τα πάρτι, τα  ψώνια ή ακόμα και οι κακές καιρικές συνθήκες δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σαν δικαιολογία στο να μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο. Εάν δεν έχεις αρκετό χρόνο να επισκεφτείς το γυμναστήριό σου, κάνε μια 15-λεπτη προπόνηση χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σου στο γραφείο ή το σπίτι σου. Έστω και η σύντομη προπόνηση είναι πάντα καλύτερη από το τίποτα. Όλα έχουν να κάνουν με το να διατηρείς τη συγκέντρωσή σου στις πιο σημαντικές σου προτεραιότητες. Η φροντίδα του εαυτού σου θα πρέπει να είναι μια από αυτές.

ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ

Από τα ψώνια και το περιτύλιγμα των δώρων μέχρι τη διαχείριση κάποιων δύσκολων μελών της οικογένειας (που όλοι μας έχουμε), πολλές φορές η γιορτινή περίοδος είναι φορτωμένη με άγχος. Φυσικά, η γυμναστική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να περιορίσεις τις αρνητικές επιπτώσεις των συναισθημάτων της υπερβολικής πίεσης (ένας ακόμα λόγος για να διατηρήσεις το προπονητικό σου πρόγραμμα ακέραιο στη διάρκεια των εορτών). Επιπλέον, το άγχος μπορεί να σε κάνει πιο επιρρεπή στις αρρώστιες. Για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να διατηρήσεις γενικά την υγεία σου, πίνε πολύ νερό και πρόσθεσε στη διατροφή σου συμπληρώματα βιταμίνης C και D.

ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΑΡΚΕΤΑ

Το υπερφορτωμένο πρόγραμμά και το άγχος είναι δύο πολύ σοβαροί λόγοι για την έλλειψη ύπνου. Η έλλειψη ή η κακή ποιότητα ύπνου συνδέεται με αρνητικές επιπτώσεις όπως τον αυξημένο κίνδυνο για λοιμώξεις και φλεγμονές στο σώμα και, φυσικά, την μειωμένη επιθυμία για γυμναστική λόγω των χαμηλών επιπέδων ενέργειας. Επιπλέον, οι κακές συνήθειες ύπνου μπορούν να επηρεάσουν την όρεξή σου, επειδή η έλλειψη ύπνου οδηγεί στην αυξημένη παραγωγή της ορμόνης που ονομάζεται γκρελίνη η οποία διαμηνύει στον εγκέφαλό σου ότι έχεις ακόμα όρεξη ακόμη και αφού έχεις χορτάσει.

ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ

Το να τρως ασυναίσθητα, μια κακή συνήθεια που μπορεί να εκδηλωθεί οποιαδήποτε στιγμή του έτους, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα προβληματική κατά την περίοδο των εορτών επειδή όπου βρίσκεσαι σε περιστοιχίζουν διάφορες λιχουδιές και γλυκά. Επίσης, το ασυναίσθητο φαγητό είναι μια συνήθεια που σχετίζεται με το άγχος. Ενώ σκεφτόμαστε κάτι, τρώμε χωρίς να είμαστε πεινασμένοι.

ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΚΟΟΛ

Οι γιορτές είναι μια από τις περιόδους του χρόνου που συνοδεύονται με αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ. Σε προηγούμενο άρθρο μας γράψαμε πόσες θερμίδες περιέχονται σε ένα ποτήρι από τα δημοφιλή ποτά. Εάν πρόκειται να καταναλώσεις αλκοολούχα ποτά, κάνε το με σύνεση. Επειδή το αλκοόλ μειώνει την εγκράτεια σου στο φαγητό και ενισχύει την όρεξη, είναι καλό να πίνεις αλκοολούχα ποτά με το κυρίως γεύμα σου ή μετά. Και οπωσδήποτε, απέφυγε να οδηγήσεις όταν έχεις πιει πολύ αλκοόλ.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail