fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

Διαχειρίσου το διαβήτη τρώγοντας με σύνεση

Προσέχοντας τα μηνύματα πείνας που στέλνει το σώμα τους μπορεί να βοηθήσει τα άτομα που πάσχουν από διαβήτη να χάσουν βάρος και να χαμηλώσουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους.

Οι διαβητικοί μπορούν να θέσουν υπό έλεγχο το βάρος τους και τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους τρώγοντας με σύνεση. Ερευνητές παρατήρησαν ότι όταν ασθενείς με διαβήτη τύπου 2 ήταν εκπαιδευμένοι στο να προσέχουν τα μηνύματα πείνας που έστελνε το σώμα τους – δηλαδή στο να τρώνε μόνο όταν πεινούσαν και μόνο τόσο όσο χρειαζόταν για να χορτάσουν – έτρωγαν λιγότερα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και επίσης κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες. Αυτό, με τη σειρά του, τους βοήθησε να χάσουν βάρος και να μειώσουν τη γλυκόζη στο αίμα τους.

Με το να επικεντρωνόμαστε στη συγκεκριμένη στιγμή και με το να αφήνουμε την πείνα μας να μας κατευθύνει, ευχαριστιόμαστε περισσότερο το φαγητό που τρώμε και κάνουμε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές. Δίνοντας προσοχή στις ανάγκες του σώματός μας, μας υπενθυμίζει να τρώμε όταν αρχίζουμε να αισθανόμαστε πεινασμένοι αντί να περιμένουμε να φάμε όταν έχουμε ξελιγωθεί από την πείνα. Όταν συμβεί το τελευταίο, είμαστε πολύ πεινασμένοι για να διαθέσουμε τον χρόνο που απαιτείται στο να φτιάξουμε ένα θρεπτικό σνακ ή γεύμα. Επίσης, όταν τρώμε στην αρχή της πείνας, τρώμε με αργότερο ρυθμό πράγμα το οποίο μας επιτρέπει να προσέχουμε το φαγητό που βάζουμε στο στόμα μας. Ευχαριστιόμαστε περισσότερο την οσμή και τη γεύση του φαγητού και, σαν συνέπεια, καταναλώνουμε λιγότερο φαγητό για να χορτάσουμε. Αυτή είναι μια καλή πρακτική όχι μόνο για τους διαβητικούς αλλά και για τους υπόλοιπους ανθρώπους.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail