fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

12 συμβουλές για να διατηρήσεις τη φόρμα σου αυτή τη γιορτινή περίοδο

Τα Χριστούγεννα είναι σχεδόν εδώ, πράγμα που σημαίνει ότι τα περισσότερα άτομα θα βγουν από το διαιτολογικό τους πρόγραμμα και θα βάλουν μερικά κιλά. Τα κύρια αίτια για τα πρόσθετα κιλά είναι η υπερβολική κατανάλωση φαγητών και ποτών, αλλά και η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και άσκησης. Πολλά άτομα τείνουν να αναστέλλουν το προπονητικό τους πρόγραμμα κατά την περίοδο αυτή επικαλούμενα έλλειψη χρόνου λόγω των αυξημένων κοινωνικών υποχρεώσεων και δραστηριοτήτων.

Πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι μπορείς να απολαύσεις τις γιορτές και συνάμα να διατηρήσεις τη φόρμα σου. Παρακάτω σου δίνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές, αν θέλεις να διατηρήσεις τη φόρμα σου αυτή τη γιορτινή περίοδο.

1. Τρώγε κάτι πριν βγεις
Είναι καλύτερο να τρως κάτι πριν βγεις για να πας σε κάποια επίσκεψη, ένα ταξίδι ή ένα οικογενειακό δείπνο. Με αυτόν τον τρόπο έχεις την επιλογή να φας κάτι υγιεινό και σύμφωνο με το διαιτολογικό σου πρόγραμμα στο σπίτι σου, και θα αποφύγεις τον πειρασμό να φας ότι βρεις μπροστά σου αργότερα.

2. Πρόσεχε τις λιχουδιές που επιλέγεις
Φρόντιζε να επιλέγεις προσεκτικά τις λιχουδιές που τρως. Θα πρέπει να επιλέγεις κάτι που είναι διαθέσιμο και μπορείς να απολαύσεις μόνο κατά τη γιορτινή περίοδο και όχι κάτι που είναι διαθέσιμο όλον τον χρόνο.

3. Απόφευγε να κόβεις γεύματα
Μην κόβεις γεύματα, και ειδικά το πρωινό! Ακόμα και αν μπορεί να σου φαίνεται καλή ιδέα το να αποφύγεις ορισμένα γεύματα, πιστεύοντας ότι θα κάνεις οικονομία στις θερμίδες για να μπορείς να τις καταναλώσεις αργότερα, μην το κάνεις γιατί θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα. Όταν πεινάς, τείνεις να τρως περισσότερο από όσο πρέπει και δεν κάνεις σωστές διατροφικές επιλογές.

4. Κατανάλωνε ποτά με μέτρο
Η κατανάλωση αλκοόλ, αναψυκτικών και χυμών προσθέτει επιπλέον θερμίδες σε αυτές που καταναλώνεις με τα φαγητά. Πρόσεχε την κατανάλωση ποτών.

5. Διατήρησε τη σωματική σου δραστηριότητα
Θα πρέπει να εξακολουθείς να εκτελείς το προπονητικό σου πρόγραμμα και να πηγαίνεις στο γυμναστήριο όποτε μπορείς. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, απλά περπάτα περισσότερο, πάρκαρε το αυτοκίνητό σου όσο πιο μακριά γίνεται από τον τελικό προορισμό σου ή χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ!

6. Βγες από το σπίτι σου
Κάνε τις γιορτές οικογενειακή υπόθεση και προγραμμάτισε δραστηριότητες στην ύπαιθρο όπου ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει. Ακόμη και ένας χιονοπόλεμος μπορεί να κάψει πολλές θερμίδες και θα διασκεδάσει τα παιδιά.

7. Μην κόβεις τις προπονήσεις ενδυνάμωσης
Να συνεχίζεις τις προπονήσεις ενδυνάμωσης για να διατηρήσεις τη μυϊκή μάζα που δούλεψες τόσο σκληρά για να αποκτήσεις. Μπορεί να μπεις στον πειρασμό να χρησιμοποιήσεις πιο ελαφρά βάρη και να κάνεις cardio, αλλά μπορείς να κάψεις ακριβώς τις ίδιες θερμίδες με την άρση βαρών. Και με όλο αυτό το κρέας που κατανάλωσες στις γιορτές, μπορεί ακόμη και να χτίσεις επιπλέον μύες. Και αυτό είναι πολύ καλύτερο από το να κερδίσεις λίγο έξτρα λίπος.

8. Βάλε προσιτούς στόχους
Θα πρέπει να βάλεις ρεαλιστικούς στόχους για γυμναστική. Βάλε στόχο να γυμνάζεσαι για τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα και θα είσαι πολύ ευτυχής όταν θα το πετύχεις. Εάν προγραμματίσεις μια ώρα ή περισσότερο και δεν το επιτύχεις, το μόνο που θα κάνεις είναι να απογοητευτείς.

9. Απόλαυσε!
Επίσης, φρόντισε να βάλεις ρεαλιστικούς στόχους διατροφής! Το να προσπαθήσεις να περιορίσεις τον εαυτό σου εντελώς από ορισμένα τρόφιμα θα σε κάνει να τρως περισσότερο. Άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο να απολαύσει τις λιχουδιές που σου αρέσουν, αλλά σε μικρές μερίδες.

10. Πίνε πολύ νερό
Αυτό μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σου και ταυτόχρονα να κρατήσει το σώμα σου συνεχώς ενυδατωμένο. Και θα αποτρέψει επίσης έναν πιθανό πονοκέφαλο εάν το παρακάνεις με το αλκοόλ.

11. Τρώγε λιγότερο και πιο συχνά
Κατένειμε τα γεύματά σου ομοιόμορφα στη διάρκεια της μέρας, αντί να τρως τα πάντα με τη μία. Αντί να έχεις δύο τεράστια γεύματα, έχε πέντε μικρά. Φάε το δείπνο σου νωρίτερα και πήγαινε για ένα περίπατο πριν πας για ύπνο.

12. Δώσε προτεραιότητα στις προπονήσεις σου
Προσπάθησε να τις κάνεις νωρίς το πρωί, ενώ οι δικοί σου κοιμούνται ακόμα. Έτσι, θα αποφύγεις παράπονα του τύπου “που πας Χριστουγεννιάτικα…”

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail