ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

6 τρόποι για να αναπτύξεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες

6 τρόποι για να αναπτύξεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες

Η κουζίνα συχνά αναφέρεται ως η καρδιά του σπιτιού. Και πραγματικά επηρεάζει τόσο την υγεία της καρδιάς όσο και του υπολοίπου σώματός σου με τρόπους που μπορεί να σε εκπλήξουν. Μια άρτια εξοπλισμένη κουζίνα σίγουρα μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες, όπως το να ενσωματώσεις στη διατροφή σου φρούτα και λαχανικά και καθιστώντας ευκολότερο το να μαγειρεύεις περισσότερα γεύματα στο σπίτι σου.

Βάλε τις υγιεινές τροφές σε σημεία που μπορείς να τις βλέπεις
Μια μελέτη του Cornell Food and Brand Lab διαπίστωσε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σχεδόν τριπλασιάσθηκε για τα άτομα που απλά μετέφεραν αυτές τις τροφές από το συρτάρι του ψυγείου τους στο πάνω ράφι. Μια άλλη συμβουλή: έχε λαχανικά κομμένα και έτοιμα (σέλινο, καρότα, κ.α.) σε μικρές σακούλες στο ψυγείο για τα παιδιά σου όταν φτάσουν στο σπίτι πεινασμένα από το σχολείο για ένα γρήγορο σνακ πριν αρχίσουν να κάνουν την σχολική εργασία τους.

Αγόρασε μια καλή ζυγαριά κουζίνας
Δεν χρειάζεται να την χρησιμοποιείς κάθε μέρα. Αλλά, το να μετράς περιστασιακά το φαγητό σου είναι ένας καλός τρόπος για να ελέγχεις και να προσαρμόζεις το μέγεθος της μερίδας σου.

Μαγείρευε στον ατμό
Το μαγείρμα στον ατμό είναι ένας γρήγορος  και πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρεύεις ορισμένα τρόφιμα, επειδή ο ατμός κρατά το κρέας και το ψάρι υγρό και ζουμερό αποφεύγοντας τη χρήση βουτύρου ή άλλου πρόσθετου λίπους.

Να χρησιμοποιείς αντικολλητικά μαγειρικά σκεύη
Εκτός του ότι είναι εξαιρετικά εύκολα στο πλύσιμό τους, τα αντικολλητικά μαγειρικά σκεύη επιτρέπουν να σοτάρουμε ή να ροδίζουμε τρόφιμα χρησιμοποιώντας λιγότερο βούτυρο ή λάδι.

Αγόρασε ένα slow cooker
Πολλές φορές το να μαγειρέψουμε είναι το τελευταίο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε μετά από μια κουραστική και αγχωτική μέρα. Σε αυτές τις περιπτώσεις το slow cooker μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο επειδή κάνει το μαγείρεμα εύκολο. Απλά προσθέτεις τα συστατικά για τη σούπα ή το κοκκινιστό σου στο slow cooker το πρωί, το αφήνεις να δουλεύει αργά όσο είσαι στη δουλειά και το δείπνο σου είναι έτοιμο όταν επιστρέφεις στο σπίτι σου. Μερικές συσκευές μπορούν να φτιάξουν ακόμα και γιαούρτι.

Επένδυσε στο να αγοράσεις ένα καλό blender
Το μπλέντερ μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εισάγεις στη διατροφή σου υγιεινές διατροφικές επιλογές, που μπορεί να συμπεριλαμβάνουν πλούσια σε βιταμίνες smoothies, πλούσιους σε φυτικές ίνες φυσικούς χυμούς φρούτων και θρεπτικές σούπες.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • ΓΡΙΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    2 months ago -

    ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *