fbpx

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

20 σούπερ τρόφιμα για το χειμώνα – Μέρος 1ο

Μόνο και μόνο επειδή το κρύο έχει επιστρέψει, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να βρεις φρέσκα λαχανικά. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, ορισμένα φρούτα και λαχανικά είναι στην εποχή τους αυτή τη σεζόν. Κρατήσου σε φόρμα και φρόντισε την υγεία σου προσθέτοντας τα παρακάτω σούπερ τρόφιμα στη διατροφή σου. Ψάξε στο Ίντερνετ για γευστικές ιδέες στο πώς να τα μαγειρέψεις.

1. Ραδίκια και αγριοραδίκια

Αν και όλοι μιλάνε τον τελευταίο καιρό για το κέιλ, βάλε τα ραδίκια στη διατροφή σου τώρα. Εκτός του ότι είναι γευστικά και πλούσια σε φολλικό οξύ, επειδή είναι χορταστικά, τα ραδίκια είναι ιδανικά για γεύματα στον κρύο καιρό.

2. Λαχανικά που προέρχονται από ρίζες

Λαχανικά όπως η ρίζα του σέλινου, τα καρότα και τα παντζάρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αναπτύσσονται μέσα στο χώμα απ’ όπου απορροφούν πολλά πολύτιμα μέταλλα. Είναι μια υγιεινή διατροφική επιλογή που μπορεί να ικανοποιήσει ακόμα και το γλυκό σου δόντι.

3. Σκουός Χειμώνα και Κολοκύθα

Όταν πρόκειται για τροφές που σου φτιάχνουν τη διάθεση και είναι επίσης υγιεινές, το σκουός χειμώνα και η κολοκύθα είναι ιδανικές. Δώσε στον οργανισμό σου τα οφέλη από τη β-καροτίνη, που περιέχουν οι διάφορες παραλλαγές του σκουός χειμώνα.

4. Λάχανα

Αν και το λάχανο έχει βγάλει κακό όνομα τα τελευταία χρόνια, δώσε του μια ακόμα ευκαιρία. Είτε επιλέξεις το πράσινο, το μωβ ή το λευκό λάχανο, τα φύλλα του θα σε χορτάσουν και μπορούν να σε βοηθήσουν στην καταπολέμηση του καρκίνου.

5. Κουνουπίδι

Το ξαδέλφι του μπρόκολου, το κουνουπίδι συχνά παραβλέπεται. Το κουνουπίδι είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Κ και ένα μεγάλο υποκατάστατο για άμυλο.

6. Σπόροι Chia

Μπορεί να είναι μικροί, αλλά είναι πολύ δυνατοί. Οι σπόροι chia είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και λέγεται ότι περιορίζουν τις λιγούρες. Μπορείς να φτιάξεις μια πουτίγκα με σπόρους chia ή να τους προσθέσεις στο γιαούρτι σου.

7. Αβοκάντο

Αυτό το πλούσιο σε γεύση φρούτο έχει πολλά να προσφέρει: μαγνήσιο, κάλιο και μονοακόρεστα λίπη. Τα αβοκάντο μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κακής  χοληστερίνης. Επίσης, τα υγιεινά για την καρδιά λίπη τους επιτρέπουν στον οργανισμό σου να απορροφήσει περισσότερα θρεπτικά συστατικά από άλλα τρόφιμα.

8. Εσπεριδοειδή Φρούτα

Τα φρέσκα, ζουμερά εσπεριδοειδή είναι στο αποκορύφωμά τους αυτήν την εποχή του χρόνου, οπότε επωφελήσου! Περιέχουν φλαβονοειδή που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν τον οργανισμό σου να απορροφά το σίδηρο από άλλα τρόφιμα. Οπότε, πρόσθετε λεμόνι στο νερό σου, βάζε πορτοκάλια σε πικάντικες σαλάτες ή ψήνε στο γκριλ ένα γκρέιπφρουτ για επιδόρπιο.

9. Ακτινίδια

Γνωρίζεις ότι το ακτινίδιο περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι;

10. Ρόδι

Αν θέλεις μακροζωία κατανάλωνε ρόδια. Αν και είναι δύσκολα στο να τα ανοίξεις, αξίζει τον κόπο να μάθεις πώς να αφαιρείς τους σπόρους. Μπορείς να τρως σκέτους τους σπόρους ή να τους προσθέτεις σε ορεκτικά και κυρίως πιάτα.

Στο Nutrition & Diet Tip της επόμενης εβδομάδας θα αποκαλύψουμε τα υπόλοιπα 10 σουπερ τρόφιμα του χειμώνα.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail