ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ!

Πες μας που ζεις για να σε συνδέσουμε με το TOP γυμναστήριο της περιοχής σου και να πάρεις το δώρο σου!


Blog

7 αποτελεσματικοί τρόποι να αντιδράς όταν ενοχλείσαι

7 αποτελεσματικοί τρόποι να αντιδράς όταν ενοχλείσαι

Το να παραπονιέσαι μπορεί να σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα όταν θυμώνεις ή ενοχλείσαι από κάτι, αλλά υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να ξοδεύεις τον χρόνο και την ενέργειά σου. Παρακάτω είναι 7 συμβουλές από τους ειδικούς για να αντιδράς αποτελεσματικά σε καταστάσεις που σε ενοχλούν ή σε εκνευρίζουν.

Ψάξε για το θετικό
Μπορεί να αγανακτείς που έχεις κωλύσει σε ένα μποτιλιάρισμα, αλλά τώρα έχεις τον χρόνο να μιλήσεις με κάποιους φίλους σου στο κινητό σου. Μπορεί να απογοητεύτηκες που οι κακός καιρός ματαίωσε τα σχέδιά σου για το σαββατοκύριακο, αλλά τώρα έχεις περισσότερο χρόνο να χαλαρώσεις στο σπίτι σου και ίσως να κάνεις κάποιες δουλείες που όλο αναβάλεις. Οι ειδικοί προτείνουν για κάθε αρνητική εμπειρία να βρίσκουμε τις θετικές και αστείες πλευρές τους. Αναρωτήσου πώς μπορείς να κάνεις την κακή στιγμή διασκεδαστική ή ωφέλιμη τουλάχιστον προς το παρόν.

Διαλογίσου
Το να αφιερώνεις ακόμη και 5 έως 10 λεπτά την ημέρα στο να ηρεμείς, να παίρνεις βαθιές αναπνοές και να καθαρίζεις το μυαλό σου μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην ανακούφιση του άγχους και του στρες. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Personality and Social Psychology διαπίστωσε ότι τα άτομα που διαλογίζονται καθημερινά βιώνουν πιο θετικά συναισθήματα. Παράτα το κινητό σου για λίγο και κάνε ένα μικρό διάλειμμα από οτιδήποτε μπορεί να σε ενοχλήσει. Αυτό θα σε βοηθήσει να κάνεις reboot και μπορεί ακόμη και να σε οδηγήσει στο να αναγνωρίσεις νέες, θετικές πτυχές της κατάστασης που περνάς.

Εμβάθυνε στους λόγους που σε κάνουν να αισθάνεσαι άσχημα
Τα αόριστα, γενικά παράπονα συνήθως έχουν να κάνουν με προβλήματα για τα οποία δεν έχουμε καμία λύση. Εάν παραπονιέσαι ότι επικρατεί μεγάλη ακαταστασία στο σπίτι σου, μπορεί το πραγματικό πρόβλημα να είναι ότι τα παιδιά σου δεν μαζεύουν τα πράγματά τους. Παραπονιέσαι ότι το αφεντικό σου είναι ένα πολύ δύσκολο άτομο; Μπορεί το πραγματικό πρόβλημα να είναι ότι σε κάνει να δουλεύεις αργά. Το να επισημάνεις την αιτία που αισθάνεσαι άσχημα, είναι το πρώτο βήμα για να βρεις τη λύση.

Εκφράσου με σκοπό
Το να εκφράζεις την αγανάκτησή σου είναι περισσότερο θεραπευτικό αν το συνδυάζεις με την σκέψη τρόπων που θα βελτιώσουν την κατάσταση. Μια μελέτη του περιοδικού Journal of Social Psychology ρώτησε φοιτητές πανεπιστημίων για πράγματα που τους ενοχλούν στις σχέσεις τους. Οι φοιτητές που έκαναν παράπονα που περιείχαν ένα συγκεκριμένο στόχο ή λύση ήταν πιο ευτυχισμένοι από τους φοιτητές που παραπονιόταν απλά για να ξεθυμάνουν.

Γράψε το σε ένα χαρτί
Κράτα ένα σημειωματάριο. Όταν καταγράφεις τα προβλήματά σου σε ένα χαρτί, μπορεί να σου φαίνονται μικρότερα. Όταν έχεις όλα τα στοιχεία γραμμένα μπροστά σου, μπορεί να ανακαλύψεις ότι το θέμα για το οποίο παραπονιόσουν δεν είναι τόσο μεγάλο όσο πίστευες.

Ενεργοποιήσου
Κάνε ένα σχέδιο και να άρχισε να κάνεις μικρά βήματα προς μια λύση. Για παράδειγμα, αντί να διαμαρτύρεσαι ότι δεν έχεις καλές επιλογές για άτομα να κάνεις μια σχέση, σκέψου τρόπους με τους οποίους μπορείς να γνωρίσεις καινούργια άτομα και κάνε ένα σχέδιο για το πώς θα το πετύχεις. Βάλε ένα στόχο να γνωρίζεις ένα ή δύο καινούργια άτομα κάθε μέρα. Αντί να διαμαρτύρεσαι, ανέλαβε δράση προκαταρκτικά και προσπάθησε να αλλάξεις αυτό που σε ενοχλεί.

Αναγνώρισε αυτά για τα οποία δεν έχεις έλεγχο
Αν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις για να διορθώσεις μια κατάσταση που σε εκνευρίζει, κάνε το. Αν το να αλλάξεις κάτι ξεπερνά τις δυνατότητές σου, μην παραπονιέσαι για αυτό, απλά αγνόησέ το.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ


  • *